RSS

Şoapta primăverii

23 Mar

Primăvara mă iubeşte –
Lin şi tandru mi-a şoptit;
Ca o fată, ce roşeşte,
Când e gata de iubit!

Mi–a promis că, dintr-odată,
Va sosi – cu ales alai…
Înflorată, parfumată,
Înverzind suflet şi plai.

Mi-a şoptit cum că, „Iubire”
E-al tău nume, în general…
Şi eşti strop de strălucire
Dintr-al soarelui pocal.

Mi-a mai spus că-n gând şi fire
Sufletele – unul ni-s
Şi tot ea, mi-a dat de ştire,
Că, noi, ce trăim nu-i vis.

Şoapta ei, atât de caldă,
M-a trezit din reci căderi…
Şi–acum, sufletul mi-l scaldă,
Însorite adieri.

Deşi-i pâclă şi e zloată,
Iară iarna-i încă-n toi –
Dorul meu-n al tău înoată,
Căci, iubito, amândoi

În curând, o ştiu prea bine,
Precum mieii vom zburda –
Căci legaţi, de sus, ne ţine
Steaua mea sau steaua ta.

Vom zburda prin iarba crudă,
Pe sub cerul siniliu…
Voi striga, lumea s-audă,
Că iubesc şi mă simt viu!

…Primăvara ne iubeşte –
Tu, iubito, mă iubeşti?!
Printre sărutări, zâmbeşte –
Sufletul să-mi primeneşti…

 
Un comentariu

Scris de pe Martie 23, 2015 în Poezie de dragoste

 

Un răspuns la „Şoapta primăverii

  1. Maria Bucataru

    Mai 9, 2016 at 8:56 am

    Acum in aceste momente as dorii sa pot intoarce roata vietii lui Boris si sa fie tot primavara…, mergi in drumul fara de intoarcere si mereu tanar in sufletele noastre

     

Lasă un răspuns

 
