RSS

Zi cu tine…

23 Mar

Soare nu-i şi picură –
Chipul tău mă bucură.
Rece-i timpul, însă ard
Ochii tăi, în care-mi scald

Toate disperările,
Grele – neîmplinirile.
Ochii tăi, iubito, sânt
Al tristeţilor mormânt.

Gura ta, vrăjind, mă face
Ca să fac cu mine pace…
Când cu mine mă tot cert –
Spui o vorbă şi mă iert.

Când mă simt ursuz şi rău,
Mă lipesc de sânul tău
Şi-ţi ascult bătăile
Inimii, pân’zorile

Vieţii mele, îi revăd…
Inima ta mi-e prăpăd
Tuturor frustrărilor –
Viu izvor speranţelor.

Nu ştiu cum faci şi cum dregi –
Dar de rele mă dezlegi
Cu-n sărut şi-o mângâiere
Şi privirea ta de miere.

Ştii, iubito, că îmi eşti
Zână bună – ca-n poveşti?
Iar iubirea ta îmi poartă
Paşii peste-ntreaga soartă

Călcând scârbe şi urât
Ce mi-ar sta drept nod în gât,
Dacă îmbrăţişarea ta
Din căderi nu m-ar sălta.

…Soare nu-i şi picură –
Trupul tău mă bucură.
Rece-i timpul, dar nu-mi pasă –
Căci iubirea ta mi-e casă…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 23, 2015 în Poezie de dragoste

 

Lasă un răspuns

 
